|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

Mengenai Kami

Hadiah Kehidupan
Dr. Tony Yap
Pengasas dan Pengerusi BBB Group
Malaysia adalah tanah impian dan peluang; tanah yang dikurniakan cahaya matahari, tanah yang subur dan air yang jernih, dan yang paling penting kehangatan jiwa-jiwa yang tinggal di bumi ini.

Syarikat Kumpulan BBB adalah hasil daripada usaha sepanjang hayat saya; satu usaha yang dipupuk dan diperkukuh, dan masih diteruskan dengan sumbangan setiap ahli syarikat dan ahli keluarga kami. Untuk itu saya merakamkan setinggi-tinggi penghargaan.

Sejak 2014, apabila kami mula-mula menyemai benih dan anak pokok Gaharu di tanah Malaysia, kami telah berkembang menjadi satu dengan lebih daripada 100,000 pokok Gaharu dan semakin meningkat dari semasa ke semasa. Setiap pokok bukan sahaja mempunyai kasih sayang, penjagaan dan nilai yang dimilikinya, ia merangkumi elemen untuk membawa masa depan yang lebih cerah untuk Malaysia dan umat manusia.
Kita kini telah melangkah ke era perubahan besar; perubahan tidak seperti yang lain dalam 1000 tahun yang lalu. Kemajuan teknologi dalam semua aspek kehidupan kita di luar imaginasi kita yang paling liar, komputer yang dahulunya dipenuhi bilik kini berubah menjadi saiz tapak tangan kita; penemuan saintifik pada kelajuan eksponen di mana zarah-zarah kecil ditemui yang padat dengan tenaga dan sumber yang tidak diketahui manusia sebelum ini.

Gaharu memberikan kami peluang 'Mengubah Hidup' yang kami sangat-sangat dambakan; sifat-sifatnya menyumbang kepada peningkatan farmaseutikal-kemajuan, industri minyak wangi, sebagai persembahan kepada ilahi dan terapi kepada manusia; sambil menghijaukan tanah secara serentak; memberikan kita talian hayat dalam membalikkan kesan pemanasan global dan memberikan kita oksigen berharga untuk kelangsungan hidup manusia yang berterusan. Dan dalam proses di atas, kami diberi ganjaran dengan pulangan kewangan yang berharga dalam membolehkan kami menggunakan ganjaran ini dengan lebih baik untuk kebaikan manusia dan pembinaan negara.

Rakan-rakan sekalian; Jalan dengan saya; bersama saya; marilah kita membina sebuah pertubuhan yang akan menyinari laluan pertumbuhan dan kebesaran untuk anda, saya dan banyak generasi akan datang. Terima kasih yang tulus dan mendalam saya atas penyertaan anda dalam kerja besar ini.